To nowe miejsce eventowo-konferencyjne usytuowane na ostatnich piętrach Skylinera – warszawskiego wieżowca klasy A+, w samym sercu miasta. Charakteryzuje się wysmakowanymi i przestronnymi wnętrzami, łączącymi nowoczesność formy, eksponującej wyjątkową panoramę miasta oraz profesjonalny serwis gastronomiczny.
Udostępniamy dwie wielofunkcyjne przestrzenie z przepięknym widokiem na panoramę Warszawy o łącznej powierzchni: ok. 500 m2:
Pierwsza to nowoczesna, multimedialnie wyposażona sala konferencyjna gotowa przyjąć do 100 osób. Sala daje możliwość elastycznego aranżowania przestrzeni. Może funkcjonować jako jedno większe pomieszczenie lub zostać podzielona na dwa mniejsze, tworząc kameralne, w pełni autonomiczne powierzchnie.
Druga to przestronny open space mogący przyjąć do 200 osób na powierzchni 270 m2. Idealny do organizacji konferencji lub bankietów, w trakcie których będziemy mogli doświadczyć wyjątkowego widoku panoramy pulsującego miasta. A wszystko w nowoczesnej przestrzeni o loftowym charakterze.
LookUp! dysponuje sprzętem:
-stoły pod bufety
-stoły koktajlowe
-stoły okrągłe 6 -10 osób
-150 krzeseł
-2 mobilne monitory LCD 86 cali
-1 ekran LED w foyer 2 x 3 m
-ekran w sali konferencyjnej 3 x 2 m P 1.8
-projektor EPSON EB L630U
-nagłośnienie konferencyjne
-2 mikrofony